Skip to main content

Top 10 Shaklee Products (Best Seller)

Assalamualaikum & hai semua

Hari ni Ayu nak share Top 10 Shaklee Product atau Best Seller Product Shaklee.

Selama 100 tahun, Shaklee sentiasa mendahului masa, mencipta inovasi melalui sains dan menggunkan alam semula jadi sebagai penemuan unggul yang kini menjadi sebahagian daripada kehidupan seharian kita.
Sejak 1915, multivitamin telah wujud sebelum Syarikat Shaklee wujud!
Sebelum Ayu cerita lebih lanjut, Ayu cerita dulu apakah itu Shaklee.
Shaklee adalah peneraju syarikat nutrisi semula jadi di US. Apa istimewanya Shaklee?
Mari kita baca apakah yang membezakan Shaklee dengan syarikat-syarikat nutrisi lain.
  • Shaklee melaburkan LEBIH $300 JUTA dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan
  • Shaklee menjalankan LEBIH 100,000 UJIAN KUALITI setiap tahun untuk memastikan ketulenan dan keberkesanan produk
  • Shaklee menerbitkan LEBIH 100 KERTAS SAINTIFIK, di mana 90 daripadanya diterbitkan dalam terbitan peer assessment
  • Shaklee mempunyai produk yang mempunyai KUALITI MELANGKAUI ORGANIK
Keberkesananketulenan dan keselamatan jauh melangkaui piawaian industri.
Apabila anda memilih Shaklee, anda akan mengetahui tiga perkara yang nyata dan benar. Ia selamat. Ia terbukti. Dan ia berkesan.
Shaklee berpendapat kesihatan yang baik adalah perkara yang paling berharga di dunia. Tanpanya, semua perkara lain menjadi tidak bermakna. Kerana itulah setiap bahan yang dimasukkan ke dalam botol Shaklee telah dicipta untuk menjadikan manusia lebih sihat.
Shaklee penyokong tegar gaya hidup sihat, termasuk pilihan makanan sihat, supplemen yang bijak, senaman yang kerap selama 100 tahun.
Shaklee menerbitkan Kajian Pemakanan Supplemen Shaklee (Shaklee Dietary Supplement Study), satu kajian unggul pertama seumpamanya yang menyokong potensi manfaat supplemen dalam jangka masa panjang di kalangan populasi pengguna unik)
Komitmen Shaklee untuk menjalankan penyelidikan klinikal dan saintifik adalah nadi kepercayaan syarikat. Produk Shaklee disokong oleh 100 pembentangan dan terbitan kertas saintifik yang menunjukkan bahawa ia membawa perubahan kepada kesihatan anda. Kebanyakannya diterbitkan dalam jurnal saintifik penilaian sejawat (pakar-pakar lain di bidang berkaitan) untuk kemajuan sains, kesihatan dan planet kita. Anda boleh layari www.healthresource.shaklee.com untuk lampiran lengkap penyelidikan ditaja oleh Shaklee.
Berbalik pada tajuk Ayu, Shaklee mempunyai 24 produk semuanya. Tapi kali ni Ayu nak cerita tetang Top 10 produk Shaklee (Best Seller) sahaja.
Top 10 Produk Shaklee adalah:

  1. Vivix
  2. Energising Soy Protein (ESP)
  3. Omega Guard
  4. Sustained Release Vita-C Plus
  5. Ostematrix
  6. Alfalfa Complex
  7. Vita-E Complex
  8. Vita-Lea Iron Formula
  9. Collagen Powder
  10. Lecithin
Nombor-nombor tu Ayu susun ikut dari banyak ke bawah. No 1 paling banyak iaitu Vivix dan seterusnya No 2 hingga ke 10.


Ayu harap, semoga perkongsian ini membawa manfaatnya kepada semua yang membaca. If you want to get your Shaklee product or want to join as member, you may contact me and am more happy to assist you!

Ayu SID 897343
Shaklee Kota Puteri & KLCC

Disclaimer: This website is not intended to replace professional consultation, diagnosis, or treatment by a licensed physician. If you require any medical related advice, contact your physician promptly. Information at vibranthealthy.blogspot.com is exclusively of a general reference nature. Do not disregard medical advice or delay treatment as a result of accessing information at this site

Penafian: Laman web ini tidak bertujuan untuk menggantikan nasihat professional, diagnosis atau rawatan oleh pakar perubatan berdaftar. Jika anda memerlukan sebarang nasihat berkaitan perubatan, hubungi doktor anda dengan segera. Maklumat di vibranthealthy.blogspot.com adalah semata mata bersifat rujukan umum. Jangan abaikan nasihat perubatan atau kelewatan rawatan akibat daripada mengakses maklumat di laman web ini.

Comments

Popular posts from this blog

Read Me, Guide Me & Walk Beside Me

Assalamualaikum Semua.. Ayu seorang isteri dan ummi kepada sepasang cahaya mata. Ayu juga mash bekerja di salah sebuah syarikat minyak dan gas di Kuala Lumpur dan menjana pendapatan dengan menjadi Shaklee Independent Distributor sejak tahun 2013. My passion is about being health and beauty. Alhamdulillah, I am happy to help as much as possible people out there and I love what I am doing now. 😍 Ayu merupakan pengedar sah Shaklee untuk seluruh Malaysia, especially untuk area KLCC, Kota Puteri, Ijok, Puncak Alam dan sekitar lembah Klang. COD is available for KLCC, Ijok, Kota Puteri and Puncak Alam area. While postage is available to all adress in Malaysia also outside Malaysia. The rate for outside Malaysia's postage will be according to the Courier Company Service Provider rate ya. Email: ruzidahayusayuti@gmail.com WhatsApp: www.wasap.my/60192112805 FB Page: Vibrant Healthy Instagram: @ruzidahayu DISCLAIMER Semua maklumat, keterangan produk serta

CARA KIRA BONUS SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ramai yang tertanya-tanya, boleh buat duit ke dengan bisnes Shaklee ni? Susah tak nak dapat duit atau bonus? Macamana nak kira bonus, orang atas makan duit kita tak? Ha..banyak kan persoalan yang masih tak berjawab. Jangan risau, untuk ahli-ahli baru dan bakal-bakal ahli Shaklee, hari ini Ayu akan terangkan bagaimana caranya nak mengira bonus dan pastikan tiap-tiap bulan kita dapat 'duit poket' dari bisnes Shaklee ni. UNTUNG RUNCIT Ini adalah perkara asas yang perlu difahami oleh setiap pengedar Shaklee. Format : Harga Jual - Harga Kos = Untung Runcit Contoh: Harga Jual            = RM103 Harga Ahli (Kos) = RM83 Untung Runcit     =  RM20 PERFORMANCE BONUS Untuk setiap pembelian RM480 dan keatas, atau bersamaan dengan 200uv, anda akan layak mendapat Performance Bonus atau Cash Bonus. Peratusan bonus dipecahkan mengikut beberapa peringkat uv (Unit Volume) Apa itu UV? Jika anda perasan, di dalam starter kit terdapa

TINGKATKAN TENAGA SEL KITA DENGAN COQ10

Apakah itu CoQ10? CoQ10 atau Coenzym Q10 merupakan nutrien larut dalam lemak yang terdapat dalam hampir kesemua sel. Merupakan antioksidan semulajadi. Bertanggungjawab untuk penghasilan tenaga di setiap sel. Ia didapati di dalam mitokondria, yang merupakan kilang tenaga untuk sel.  CoQ10 bertindak sebagai "spark plug" untuk memulakan proses penghasilan tenaga untuk menukarkan makanan kepada tenaga. Mengapa CoQ10 penting? untuk kekal bertenaga memperbaiki sistem peredaran darah untuk kesihatan kesuburan kulit yang berseri ketajaman minda 🌸 Mengekalkan Tenaga CoQ10 mampu meningkatkan tenaga dan membuatkan kita kekal bertenaga sepanjang hari. Ia juga mampu meningkatkan kekuatan otot dan mempercepatkan proses penyembuhan luka, dengan itu dapat menyokong gaya hidup aktif kita. 🌸  Peredaran Darah Yang Sihat CoQ10 memberi banyak manfaat kepada jantung; menguatkan otot jantung peredaran darah yang sihat mengurangkan risiko penyakit jantung CoQ10 pa